FAQ
Betalen en bestellen
1. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren de belangrijkste creditcards en betaalkaarten, waaronder:
1. Visa, MasterCard, American Express, Discover, JCB, Diners Club
2. Apple Pay and Google Pay
3. iDEAL
4. Bancontact
5. Klarna
2. Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen:
Bekijk onze website en selecteer de producten die u wilt kopen.
Voeg artikelen toe aan uw winkelwagen.
Ga naar de betaalpagina en voer uw verzendgegevens in.
Kies uw betaalmethode en voltooi de transactie.
Nadat de transactie is voltooid, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
3. Heb ik een account nodig om een aankoop te doen?
Nee, u kunt als gast winkelen. Een account bij ons biedt echter voordelen zoals sneller afrekenen, ordertracking en toegang tot exclusieve aanbiedingen.
4. Is het veilig om op jullie website te winkelen?
Jazeker! We nemen uw privacy en veiligheid serieus. Onze website maakt gebruik van encryptietechnologie om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke gegevens en betaalgegevens veilig blijven tijdens transacties.
5. Hoe beschermen jullie mijn privacy?
Wij hechten waarde aan uw privacy en zullen uw persoonsgegevens nooit zonder uw toestemming met derden delen. Raadpleeg onze privacyverklaring voor meer informatie.
6. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Als u een aankoop bij ons heeft gedaan, ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail. Als u de bevestiging niet heeft ontvangen, zijn hier enkele mogelijke redenen:
1.) Mogelijk heeft u een verkeerd e-mailadres ingevoerd.
2.) Controleer uw spamfolder. Mogelijk bevindt de bevestiging zich daarin.
3.) Het bestelproces is mogelijk niet correct voltooid.
Mocht dit gebeuren, maakt u zich dan geen zorgen en neem direct contact met ons op. We helpen u graag verder.
7. Bieden jullie kortingen of promoties aan?
Jazeker! We organiseren regelmatig acties, kortingen en speciale aanbiedingen. Om op de hoogte te blijven van onze laatste aanbiedingen, kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief of ons volgen op social media.
Product
1. Hoe kan ik aangepaste naamplaatjes kopen?
Hoe kan ik aangepaste naamplaatjes kopen? Selecteer deze optie (anders wordt het hondenplaatje niet gemaakt), voer dan de tekst in die je wilt aanpassen, kies de kleur van je voorkeur en voeg het samen met de plantenbak toe aan je winkelwagen. Vul de checkout in en we produceren het onmiddellijk voor je.
2. Van welk materiaal zijn de plantenbakken gemaakt? Kunnen ze buitenshuis worden geplaatst?
De plantenbakken zijn gemaakt van PVC met een hoge dichtheid polymeer, dat milieuvriendelijker is dan hout en waarvoor geen bomen hoeven te worden gekapt. Ze zijn stevig, vochtbestendig en bestand tegen de zon, geschikt voor verschillende scenario's en omgevingen.
3. Kan ik deze het hele seizoen buiten laten staan? Waar zon, regen en alle elementen zijn?
Ja, dat kan. Deze plantenbak is gemaakt van hoogwaardig PVC en waterdicht materiaal, dat na verloop van tijd niet gaat rotten of broos wordt en niet beschadigd raakt door langdurige regenval of vochtigheid. Dankzij de duurzaamheid en veelzijdigheid van PVC kan de plantenbak zowel binnen als buiten worden gebruikt.
4. Zijn de plantenbakken die ik ontvang voorgemonteerd?
Voor transportgemak zijn de plantenbakken apart verpakt en moeten ze zelf in elkaar gezet worden. Dit proces is echter heel eenvoudig en we zullen je voorzien van installatiehandleidingen en video's.
Verzending
1. Wat zijn jullie verzendtijden?
Geen verzendkosten 7-15 dagen.
2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer per e-mail. U kunt dit trackingnummer gebruiken om de status en locatie van uw pakket te volgen. U kunt ook inloggen op uw account en naar het gedeelte "Volgen" gaan om uw bestelling te volgen.
3. Mijn bezorgadres is gewijzigd. Wat moet ik doen?
Als u een nieuw adres heeft, laat het ons dan zo snel mogelijk weten, zodat we het verzendadres kunnen aanpassen voordat het product wordt verzonden. Als het product al is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.
4. Ik heb de verkeerde afbeelding/het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen?
Onze oprechte excuses voor dit ongemak! Neem contact met ons op via info@huisdierster.nl, dan lossen we het probleem zo snel mogelijk op.
Retourneren
1. Wat is jullie retourbeleid?
Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze zonder vragen retourneren. Uw tevredenheid is onze prioriteit.
2. Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel ontvang?
Als u een beschadigd of verkeerd artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag bij het oplossen van het probleem, door een vervanging te regelen of uw geld terug te storten.
3. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
Zodra een bestelling is geplaatst en de betaling is verwerkt, streven we ernaar deze zo snel mogelijk te verzenden. Als u wijzigingen wilt aanbrengen of wilt annuleren, neem dan direct contact met ons op. We doen ons best om aan uw verzoek te voldoen voordat de bestelling wordt verzonden.
4. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
We beginnen binnen 24 uur na ontvangst met het verwerken van uw bestelling. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via info@huisdierster.nl. We zullen ons best doen om aan uw verzoek tegemoet te komen. Maar houd er rekening mee dat annuleringen niet mogelijk zijn als de productie al is gestart of als de bestelling al is verzonden.
Neem contact op
Heeft u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?