Hoe kunnen we u van dienst zijn?

FAQ

Bestellen

Kan ik Huisdierster.nl vertrouwen?

Huisdierster.nl gebruikt beschikbare hoge technologie
en encryptie om de persoonsgegevens van elke klant online/offline te
beschermen. Persoonsgegevens worden opgeslagen in een veilige omgeving beschermd
door een combinatie van fysieke en technische maatregelen, alleen onze
specifieke medewerkers kennen de informatie voor de behandeling van
bestellingen. Huisdierster.nl is een betrouwbare elektronische bedrijfswebsite om de
beste producten en diensten aan klanten aan te bieden, en zal geen informatie
over de privacy van klanten vrijgeven.

Biedt uw website een kwaliteitsgarantie vooralle producten die worden verkocht?

Jazeker! Als het product u niet bevalt of u vindt
schade aan het product, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er
alles aan om u de beste winkelervaring te bieden. U kunt gewoon contact met ons
opnemen en wij zullen het voor u regelen!

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, watmoet ik doen?

Als u produkten bij ons heeft gekocht, ontvangt u binnen
enkele minuten een bestelbevestiging via e-mail. Als u de bestelbevestiging
niet heeft ontvangen, kan dit de volgende redenen hebben:

1.) Mogelijk heeft u een onjuist e-mailadres ingevoerd.

2.) Controleer de map met ongewenste e-mail. De
bevestigingsmail van de bestelling kan daar zijn.

Als u vragen heeft over de bestelbevestiging,
maakt u zich dan geen zorgen. Neem contact met ons op via info@huisdierster.nl of
Facebook, en dan lossen we het probleem voor u op.

Betalen

Creditcard betalingen - Hoe kan ik met een creditcardbetalen?

Wij accepteren creditcards als betaalmethode.

1) Selecteer uw verzendadres of maak een nieuw adres aan;

2) Voer uw kaartgegevens in en klik op "Verzenden";

3) Uw betaling wordt verwerkt en een ontvangstbewijs wordt
naar uw e-mailadres gestuurd.

Houd er rekening mee dat u slechts 10 keer per
dag kunt proberen uw bestelling te betalen met een creditcard om de veiligheid
van uw persoonsgegevens te beschermen.

 

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden wereldwijd gratis! Wij bieden verzending met
tracking voor binnenlandse en buitenlandse klanten.

Wat zijn jullie verzendmogelijkheden?

Momenteel kunnen we slechts één standaard verzendmogelijkheid
aanbieden.

Waar vandaan wordt er verzonden?

Bestellingen worden verzonden vanuit onze magazijnen in het VK,
de VS, Australië of Azië. Het land van verzending hangt af van uw adres en de
door u bestelde artikelen.

Wanneerkan ik mijn bestelling ontvangen?

Gratis
verzending Levering 7 - 16 dagen (Trackingnummers en trackinglinks worden na
verzending per e-mail naar u verzonden.)

Bestellingen

Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik eenartikel toevoegen?

De bestelling wordt snel na plaatsing verwerkt,
dus de beste oplossing voor u is om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het
extra artikel. Dan worden de bestellingen namelijk samen verzonden, tenzij de
eerdere bestellingen al zijn verzonden.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik hetverzendadres wijzigen?

Ja, neem contact met ons op via info@huisdierster.nl om
uw verzendgegevens te wijzigen. Houd er rekening mee dat u het verzendadres
niet meer kunt wijzigen nadat de bestellingen zijn verzonden.

Retouren en Terugbetalingen

Hoe kan ik een artikel terugsturen of ruilen? -Onze garantie.

We accepteren alle retourzendingen voor alle onbeschadigde en
ongebruikte artikelen binnen 30 dagen om de verwachtingen van de klant te garanderen
en ervoor te zorgen dat uw aankopen tevreden zijn.

We zijn ervan overtuigd dat onze selectie van
hoogwaardige samengestelde producten aan uw verwachtingen zal voldoen of deze
zal overtreffen, maar als u iets wilt terugsturen, neem dan contact op met onze
klantenservice via info@huisdierster.nl en we zullen binnen 24 uur reageren om u
te helpen met het proces.

Stel dat het artikel dat ik heb besteld kapotof beschadigd aankomt?

We zullen het goedmaken als het inderdaad zo
is. We besteden veel zorg aan het selecteren van de fabrikanten van onze
samengestelde collecties. Als u een defect of breuk in het artikel ontdekt,
neem dan binnen de eerste 7 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons
op en we zullen het samen met u oplossen.

 

Neem contact op

Heeft u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?